Pages

dimanche, février 06, 2011

Apprenons le Français (1)

Cel mai usor mod de a invata o limba straina este asa cum fac copiii: prin cantece si jocuri. Cartile de gramatica sunt si ele importante, dar calea cea mai scurta este fonetica. Si inca un secret: nu incercati niciodata sa traduceti mot-à-mot dintr-o limba in alta. Eroare fatala! Fiecare popor are nu numai limba lui, dar si felul lui de a se exprima si... nu se potriveste ceea ce ni se pare noua corect si logic intr-o propozitie cu ceea ce li se pare lor a fi corect si logic.
Iata un cantecel francez haios care va poate ajuta sa faceti primii pasi. Sper sa va faca sa zambiti.

1 commentaire:

  1. Acesta e cântecelul pe care l-am învăţat şi eu la şcoală, la "cercul" de franceză. (Nişte ore în plus după şcoală, la care participau numai tocilarii înrăiţi:))
    Şi mi-a plăcut - pentru că mi s-a părut simplu - şi îl ştiu şi acum!:) Vezi, deja ştiu cântece în franceză, mă voi descurca atunci când voi fi în înalta societate.:)

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.