Pages

jeudi, mars 10, 2011

Apprenons le français (5)

Un cantec care nu mai are nevoie de nicio recomandare. O versiune care mie mi-a placut enorm si care sper sa le faca placere prietenelor mele, superbelor femei pe care am avut norocul sa le cunosc in viata mea. Dar si barbatilor care iubesc acest izvor de viata, de dragoste, de energie si, nu de putine ori, de miracole numit cu doar doua litere: EA.


1 commentaire:

  1. Multumim frumos, Lili. Este una dintre melodiile care merita reaudiate si fredonate oricand.
    Oricum eternul feminin este infinit mai greu de descoperit decat masculinul din lume.
    Finetea voastra, trairile voastre interioare, flerul vostru, intuitia voastra sunt superioare barbatilor.
    Multumim frumos...si scuze pentru ca imi permit sa trag si eu videoclipul pe blogul meu.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.