Pages

mercredi, mars 23, 2011

Cand prostia face casa buna cu presa

Azi am avut un soc vizual. Cum stateam eu asa in cabinetul meu, profitand de 10 minute de pauza, zic: ia sa vedem ce mai scrie Catavencu. Intai m-am uitat la titluri ca sa imi aleg ceva de citit, in scurt. Si era sa orbesc. Musiu Catavencu, ziar de la care aveam oarece pretentii, zice negru pe alb cu litere ingrosate ca Patricia Kaas a avut o aventura cu un jmeker de pe la noi (un oarecare Remus Truică, fost sef de cabinet al lui Adrian Nastase), un tanar milionar tata de doi copii mici, caruia ea i-ar fi cantat la ziua de nastere acum cativa ani. Fiind el un gentleman, a rasplatit-o pe Patricia cu 80.000 de euro plus plata in natura concretizata intr-o tavaleala pasionala n-am inteles bine unde. Catavencu preia aceasta zguduitoare informatie din Cancan, evident, care Cancan care este el, nu se bazeaza decat pe o deductie (i)logica care izvoraste, sustin «jurnalistii», la randul ei, din cartea autobiografica a Patriciei. Eu cand am citit toata aceasta insiruire de deductii, am ametit si ca sa ma linistesc am inceput sa caut. Si am gasit. Inainte de orice, cartea Patriciei, «L’ombre de ma voix», a iesit in librarii abia AZI, miercuri, 23/03/2011, moment in care ma intreb unde a gasit Cancan cartea ca sa o citeasca inaintea tuturor. Apoi, ma indoiesc teribil ca o ditamai Patricia Kaas se coboara la a canta pe la paranghelii in Romania si apoi sa se mai si «cordeasca» cu sarbatoritul ca sa-l faca definitiv fericit si chiar sa spere ca se va marita cu el. Manca-v-as ochii vostri de jurnalisti tampiti, vorbiti despre PATRICIA KAAS, nu despre Daniela Crudu!
Daca nu mai aveti pe cine manji cu rahat, turnati-vi-l in cap, nu aruncati cu el in afara tarii ca deja suntem de toata cacaoa in Europa.
Va promit ca o sa cumpar cartea si o citesc din scoarta in scoarta. Daca Patricia a avut de-a face cu Romania extra-profesional, o sa aflu. In orice caz, ma indoiesc de conotatia data de Cancan si de Catavencu. Affaire à suivre!

1 commentaire:

  1. Astept cu interes sa vad daca gasesti in carte ceva referitor la afacerea pasionala de pe plaiurile mior-horror-itice.
    Si, daca gasesti ceva, as vrea sa ne postezi aici ceea ce scrie in carte in limba franceza. Nu de alta, dar vreau sa am spre comparatie, pentru ca in presa din Romania sunt atat de putini cunoscatori de limba franceza, pentru ca toti s-au americanizat sau anglicizat.
    Eu, care am studiat din clasa a V-a pana si inclusiv in facultate limba franceza, consider ca, dupa 13 ani de la terminarea acestor studii, tot mai stiu cate ceva din limba lui Voltaire si Hugo.
    Multumim Lili pentru postari.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.