Pages

samedi, mars 12, 2011

Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie: prezervativul coerent (by Dani Otil)

Si cum patinam eu ieri pe net, dau peste un interviu, intr-un maaaaaare si peniiiibil ziar romanesc, interviu care se anunta "spumos" cu nimeni altul decat victima mea preferata: Dani Otil. Nu m-am putut stapani. Eu am, recunosc, o placere perversa sa asist atunci cand prostii se automutileaza in public. Am citit ranjind tot-tot si poate ca m-as fi distrat 100% daca nu m-ar fi si intristat faptul ca un monument de ignoranta si aroganta ca el este persoana publica in Romania.
Acum sa scot bisturiul si sa disec, folozofic vorbind, "tezele" lui Otil. Pai, inca din titlu aflu ca Dani este un barbat adevarat care spune un NU hotarat casatoriei cu Mihaela, diva din garsoniera lui. Acest sculator de dimineata este suparat pe ziarele de scandal si zice ca in niciun caz nu se leaga el la cap doar pentru ca asa vrea lumea. Eu as fi preferat ca acest interviu sa fi fost televizat ca sa ma uit in ochii lui cand ponegreste can-can-ele tinand cont cata paine mananca unii de pe urma altora. "E ca şi cum eu trebuie să mă căsătoresc cu Mihaela anul acesta doar pentru că într-o revistă de scandal a apărut această ştire. Nu, nu mă căsătoresc cu Mihaela! Mă sună toate ziarele şi mă întreabă acelaşi lucru, inclusiv colegii mei de la „Observator", doar pentru că au aflat dintr-o sursă necredibilă o informaţie. E chiar frustrant!" 
Odata rezolvata casatoria, Dani ne arata pe larg toata lipsa lui de modestie si, mai ales, cat de mult se apreciaza el pe el: "E lucru’ dracului să te trezeşti, să fii coerent şi să mai fii şi funny". Partial, sunt de acord: in cazul lui chiar e lucru' dracului ca se trezeste dimineata, e lucru' dracului ca nu-si pune pantofii invers, caci cu tricoul pe dos l-am vazut. Cat despre notiunile de "coerent" si "funny" este simplu de explicat: "coerent" este un cuvant nou pe care l-a invatat si ii place sa il foloseasca desi nu stie ce inseamna, dupa cum veti vedea mai jos, iar "funny" este unul dintre cei mai utilizati termeni in cluburi, dupa "hai, fata!"
Si inca n-ati vazut nimic! Eu am aflat inaintea voastra ca pe Dani il iubeste toata lumea: mamici, tatici, bunici si copiii mici cu tot cu olitele lor. Mai mult: el nu mai este doar Dani, el este un "brand", asa cum Murphy nu mai era doar Murphy, ci era in plus Robocop. Si mai mult: el nu este un brand oarecare, el este "cel mai curat brand", brandul ultim, bio, eco, fara E-uri! "Noi suntem unul dintre cele mai curate brand-uri de pe piaţă, la care se uită şi mămici cu copii şi tineri şi bătrâni. Brandurile mari, sponsorii importanţi din piaţă nu mai riscă să se asocieze cu oricine şi am cam rămas singuri în momentul acesta". O fi grea singuratatea asta printre sponsori?! Ca topica frazei se simte sigur foarte singura, cred, in mintea mult prea sofisticata a lui Dani. Si cand credeam ca deja a spus tot despre el, Dani mi-a dat lovitura de gratie: "Altfel, noi am făcut din nişte anonime ca Andreea Spătaru, Andreea Mantea sau Daniela Crudu ceea ce sunt astăzi". Latura de guru, de Tralai Lama a lui Otil, iese astfel la iveala. Uite cum a facut el din anonimele alea niste adevarate replici, clone de Brigitte Bardot: "La noi asistentele au şi un atribut, ele sunt vecine". Vedeti cum marile trucuri sunt simple? Vedeti cum v-ati irosit o viata intreaga fiind vecinul atator vecini fara sa stiti unde poate duce asta? E doar vina voastra ca nu v-ati exploatat atributele. Secretul secundar, ca sa zic asa, este ca in teribilul matinal ei nu folosesc sexul. "Televiziunea se face azi cu foarte mult sex, vulgaritate, scandal, nişte arme pe care le avem şi noi la îndemână, le putem scoate oricând, dar nu o facem". Deci, daca ati vazut-o cumva pe Daniela Crudu cu tatele pe-afara si fundul gol inseamna un singur lucru: aveti o imaginatie bolnava.
Nu o sa continuu cu toate aberatiile declarate de Otil intr-un interviu kilometric si la fel de aberant, dar trebuie sa cunoasteti apoteoza: "Mie unul mi-ar plăcea la un moment dat să avem un late-night în care să putem face ce facem şi acum, dar cu un pic mai puţină perdea şi să nu se mai uite bebeluşii la mine. Dar probabil o să pupăm late-night când bebeluşii care au scăpat de oliţă cu ajutorul nostru or să fie adolescenţi. Poate atunci le vom rezolva şi viaţa sexuală şi îi vom învăţa să folosească prezervativul coerent". Romanii si-au rezolvat toate problemele, au o singura nemultumire in strafundul lor, care le chinuie noptile si le da cosmaruri freudiene si disconfort psihic: viata sexuala. Dar, nu va panicati: Dani e aici, Dani intervine! Dani o sa va rezolve tuturor viata sexuala! El o sa va invete cum e cu prezervativul, mai ales cu ala coerent, ca alea cu gust de fructe nu mai sunt de actualitate, inteleg. Pana la urma, m-am gandit eu, asta e o veste buna: uite un om care da totul din el ca sa-si ajute semenii. Tot-tot.

2 commentaires:

  1. Asa este Lili cand o tara ajunge sa nu mai aiba valori.
    Azi vorbeam la revista Tomis cu Viorel Felician Petraru si ne gandeam sa avem ca tema principala pentru acest an scrieri despre OAMENI care sunt...
    Se tot vorbeste despre oameni care au fost, despre mari poeti, actori, artisti care nu mai sunt, dar nu se vorbeste si nu se scrie despre OAMENII care sunt, si aici nu ne referim la cei din luminile rampei, ci la cei din back-stage, la cei care fac adevarata munca de culise pentru ca un produs sa iasa cat mai bun.
    De aceea, ne-am propus sa ii prezentam si sa dialogam cu oamenii care au lucrat o viata la teatrele de papusi din Romania, cu oamenii care de o viata sunt secretari artistici la teatrele dramatice, cu dirijorii filarmonicilor din Romania care mai dirijeaza si filarmonici din strainatate...cu toti ceilalti asemenea lor, profesori impatimiti de meserie, medici dedicati, etc.
    Si am dori sa nu ne limitam doar la Romania, ci si la cei de afara. Asa ca, daca ai exemple de asemenea romani la Paris sau oriunde in Franta, te asteptam sa ne scrii asemenea materiale despre ei, materiale care ne-ar face placere sa le publicam in revista Tomis incepand cu luna iunie a acestui an.
    Numai bine Liliana.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.