Pages

jeudi, mars 24, 2011

Hai, ca ne-am facut de tot cacatul!

Nici nu stiu cu ce sa incep, dar scuze pentru cuvantul "cacat" nu o sa cer. Mai mizerabila decat presa romaneasca, nu stiu cine sau ce poate sa fie. 
Va spuneam, ieri, despre cum am gasit pe site la Catavencu stirea cu Patricia Kaas si un afacerist roman. Bineinteles ca ceva din ce v-am spus voua pe blog, am lasat scris si pe site-ul lor, ceea ce pare ca a suparat. O oarecare domnisoara care se semneaza "anka" mi-a raspuns azi, de doua ori, ofuscata ca eu contest stirea pana la proba contrarie atat timp cat Patricia nu pomeneste numele impricinatului si este doar o banuiala de-a lor. E drept ca acel nea' Truica apare intr-o poza de grup langa Patricia, la Monaco, dar asa si eu am poze cu Talpes, asta nu ma face spion. Asa, deci "anka" imi spune ca ei au intrat in posesia cartii inca de duminica, 20 martie, cand autoarea a tinut sesiunea de autografe deoarece "avem legaturi in Franta" si eu, in nimicnicia mea nu pot sa am informatiile din Franta pe care le au ei. Mititica de ea. Dar chiar si asa, ça colles pas! Adica nu se leaga. De ce? Pentru ca articolul din Cancan a aparut luni, 21 martie. Adica, duminica dupa-amiaza Cancan a avut timp sa primeasca cartea din Franta, imediat dupa sesiunea de autografe, sa o citeasca, sa identifice amantul si sa publice si articolul! Eu zic ca nici daca le teleporta cineva cartea nu ar fi fost posibil.
Dar de ce sunt furioasa? Pentru ca vad ca acest mizerabil ziar insista cu subiectul si aduce azi, cica, o dovada noua ca amantul este Truica. Patricia spune in carte ca a cunoscut respectivul milionar intr-o zi ploioasa. De ziua lu' Truica asta, anul trecut pe 10 iulie, a plouat. Zice Cancan, de parca mai stie cineva exact. Deci, asta e dovada indiscutabila, la mintea lor. Si mai zice "anka" (pe care nu stiu de ce o suspectez ca lucreaza la Cancan") ca Patricia a dat un interviu in revista Gala, de care eu evident n-am habar, in care povesteste pasaje din carte, respectiv istoria cu romanul. Fratilor, uite aici interviul cu pricina. Daca voi gasiti unde vorbeste Patricia ceva, orice, despre Romania, eu imi fac sepuku. 
Si mai e ceva, de toata rusinea: cum gospodinelor le place sa comenteze intre doua sarmale si o telenovela, pe site-ul Cancan, a aparut deja azi un comentariu care o numeste pe Patricia Kaas "prostituata". Comentariu aprobat, bineinteles, de verticalii "jurnalisti" de la aceasta hartie igienica numita "ziar". Hai, ca ne-am facut de tot cacatul!

Zic sa ne mai uitam o data la Patricia, cei care o iubim, si sa admiram aceasta inegalabila artista.

1 commentaire:

  1. Presa romaneasca este de prea mult timp de tot cacatul...Acum atingem apogeul sau culmea.
    Multumim Lili si asteptam pasajul din cartea Patriciei Kaas referitor la relatia cu romanasul nostru. In original bineinteles, adica in limba franceza.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.