Pages

samedi, mars 26, 2011

Pasajul cu bucluc din autobiografia Patriciei KAAS

Momentul adevarului. Ia sa vedem noi de unde le-au venit ideile presupusilor ziaristi romani care i-au baut sangele Patriciei Kaas saptamana asta, tarand-o intr-un intreg scandal. Doar ce mi-a ajuns cartea acasa. Am avut noroc, a fost ultima intr-o mare librarie din Strasbourg. Cartea asta se vinde in Franta ca painea calda. Dar, hai sa nu mai lungim vorba. Pasajul este spre sfarsitul cartii, l-am scanat si vi-l dau spre citire:







Deci, ce putem vedea este ca intamplarea s-a produs dupa ce a terminat turneul Kabaret al carui planning integral il gasiti aici, ca sa ne situam exact in timp. Se poate, prin urmare, sa fie 2010. Mai sunt si alte cateva coincidente, dar si detalii care nu se leaga. Cel mai important este acela referitor la prima lui vizita la ea spunand ca el, amantul, a condus toata noaptea ca sa ajunga. Credeti-ma ca am facut drumul asta, Bucuresti-Paris, de mai multe ori, este imposibil sa parcurgi asemenea distanta intr-o noapte, indiferent de ce fel de bolid ai avea. Eu trag concluzia ca acel barbat venea din alta locatie decat Bucuresti. Vile de milionari pe marginea lacului sunt in toata lumea, bolizi rosii este ceva natural sa aiba orice milionar. Apoi, Cancan afirma ca Patricia la cunoscut pe ploaie, ori ea spune in carte ca ploaie a fost, dar in seara petrecerii, nu inainte. De cealalta parte, era vara si e adevarat ca aniversarea lui Truica asta este in iulie, dar o sa remarcati la un moment dat ea spune ca dupa perioada petrecuta in preajma sarbatoritului, deci dupa niste zile, era abia "inceput de iulie". Cumva, nu se leaga. Mai ramane sa aflam daca Truica are avion privat, deoarece in carte ea spune ca avionul apartinea milionarului, ori presa romaneasca a trecut in revista doar niste masini. Bun, astea sunt primele mele impresii, cititi si spuneti-mi ce credeti.

4 commentaires:

  1. Scuze, Lili. Eu, sambata, am fost plecat la Sinaia, la schitul Sfanta Ana de la cota 1400, la duhovnicul meu, pentru ca este Postul Pastelui si trebuie sa ma ingrijesc si de suflet.
    Asa ca aseara sau mai bine zis azi noapte cand am ajuns am vazut numai articolul legat de escrocii franco-romani.
    Referitor la pasajul din cartea Patriciei Kaas, eu cred ca este elocvent si nu mai lasa loc niciunei interpretari.
    A fost o iubire de-o vara, vorba cantecului interpretat de fosta formatie A.S.I.A.
    Ce reiese din pasajul de mai sus? Ca, pentru Patricia cel putin, nu a contat prea mult cum, cu cine, cand ori cum? N'importe quoi...ou qui...
    Dar a contat situatia familiala a iubitului sau de-o vara. Asa cum reiese din pasaj, Patricia chiar a avut mustrari de constiinta este prea mult spus - hai sa le spunem griji in plus fata de ceilalti. Patricia spune ca, in timp ce el ii declara iubirea, ea nu se putea desprinde de imaginea lui de om casatorit si a celor doua fete frumoase pe care omul de afaceri le avea din casatorie.
    A fost un lucru pasager, o iubire de-o vara, cu cineva, pe care ea a ales sa nu il numeasca, tocmai din dorinta de a proteja familia celui cu care a avut aceasta legatura.
    Cred ca si omul de afaceri nu ar avea niciun interes sa dezvaluie aceasta relatie, daca tine sa isi protejeze cu adevarat familia si in primul rand copilele sale.
    Asa ca nu stiu de unde au dedus cretinii de la Can-Can ca este vorba despre Truica.
    Multumesc Lili pentru postarea acestui document.
    A bientot!

    RépondreSupprimer
  2. Inca ceva ce am observat acum. Patricia spune ca gazda, adica milionarul, vorbea franceza curent, germana si "anglais bien sûr". Deci, engleza pare sa fie limba lui materna sau, in orice caz, cea mai "naturala" pentru el. Nu pare, deci, sa fie vorba despre un roman.

    RépondreSupprimer
  3. Asa este. Nu pomeneste nimic de limba romana. E...ce sa-i faci cu pseudo-jurnalistii de azi. Nu se mai face presa in Romania ca pe vremea noastra.
    Nu ca as fi fost eu vreun "presar" bun, dar stiu cum lucrau ceilalti colegi pe vremea mea, inclusiv tu.

    RépondreSupprimer
  4. Ai dreptate. E drept ca exista niste concidente, dar fara o dovada clara, eu m-as fi abtinut sa scriu, sa dau ca sigura o informatie care poate avea consecinte grave asupra vietii unor oameni. Oricum, mie nu mi-a placut sa scriu cancanuri din acestea niciodata, dar ca principiu, in jurnalism se spune ca e obligatoriu sa verifici din 3 surse minim si sa ai si ceva dovezi inainte de a scrie. Dar, cum bine ai spus, jurnalismul din Romania in acest moment este... trist.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.