Pages

lundi, avril 25, 2011

Elie Semoun, le comique

Nu am mai publicat demult umor francez, cred ca este cazul sa va prezint un alt actor formidabil: Elie Semoun. In Franta, genul stand-up comedy este foarte iubit si avem norocul sa fie "practicat" de foarte multi actori extraordinari. As mentiona cateva nume ca Franck Dubosc, Anne Roumanoff, Gad Elmaleh, Dany Boon si multi altii. Preferatul meu este Elie Semoun asa ca va propun doua sketchuri extraordinare jucate de el de-a lungul timpului. In primul, este vorba despre Micheline, o casiera de la un WC public, in al doilea Elie imita senzational adolescentii descoperind dragostea, la 14 ani. Chiar daca foloseste destule expresii populare sau jargoane in textele sale, zic eu ca veti reusi sa prindeti mesajul. O seara buna si vesela va doresc!




4 commentaires:

  1. Foarte tare! Am facut o burta de ras... Multam Lili. E senzational tipul.
    Multumesc pentru ca ne mai descretesti din cand in cand fruntile incruntate.
    Rasul natural alunga si ridurile.
    Te astept, o data pe luna macar, cu postari asemanatoare.

    RépondreSupprimer
  2. Stii de ce? Pentru ca mi-a amintit de Daniel Gheorghe...asa se comporta si el. Este imposibil sa nu il stii...era in Primaria Medgidia si pe vremea lui Pintilie... Daniel este acolitul lui Iordache!

    RépondreSupprimer
  3. Nu-mi amintesc deloc de Daniel asta, probabil ca l-am cunoscut candva, dar daca zici ca e in gasca cu hotii, din partea mea sa-l ia naiba! Pacat de Medgidia...

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.