Pages

mardi, avril 12, 2011

L'Incorrigible: Jean-Paul Belmondo

Zilele astea, tehnica mi-a pus bete-n roate: nu am internet de sambata dimineata. Am inteles de la tehnicieni ca e o avarie urata la cablaraia aia, nu se stie daca se va remedia in cursul zilei de azi. Am net in cabinet, dar aici stau prost cu timpul. Am cateva minute acum asa ca o sa recuperez postarea pe care o pregatisem pentru sambata, 9 aprilie, cu scuzele de rigoare pentru cititorii mei si pentru Jean-Paul Belmondo. Da, despre el este vorba: Jean-Paul Belmondo, acest mare, mare actor, s-a nascut pe 9 aprilie 1933. Asta face deja 78 de ani, are varsta numai buna ca sa fie pacientul meu in geriatrie... :) Detalii despre cariera lui gasiti aici, ca sa nu va plictisesc eu cu nume si date. In schimb, o sa va propun un scurt remember al tineretii lui, in video-ul care urmeaza. Veti vedea un Jean-Paul hyper-pasionat de actorie si cascadorie, asta in plus fata de talentul de cuceritor de inimi care se manifesta, inca, la 78 de ani: in ianuarie s-a afisat cu noua lui iubita, Sophie Davant, fix cu 30 de ani mai tanara decat el, prezentatoare a unei emisiuni TV si actrita. Asta dupa ce timp de 3 ani , adica de cand avea 75 de ani, a iubit o foarte tanara belgianca, Barbara, dar care s-a dovedit ca are probleme serioase cu legea. Asta ma duce putin cu gandul la unul din filmele lui, Politist sau delicvent…
In fine, ii dau cuvantul lui Jean-Paul Belmondo. Allez-y, maître !

1 commentaire:

  1. Îmi place Belmondo, deşi nu îi cunosc mare lucru din viaţă. Dar, încă din copilărie, pe când oferta la comedii TV nu era prea variată, mă bucuram când apărea vreo comedie cu el, sau cu Fernandel. Sau cu Louis de Funes, la care acum nici nu aş mai avea răbdarea să mă uit!:)

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.