Pages

mardi, mai 03, 2011

Medic roman in Franta (11)



Situat in departamentul Morbihan, in inima Bretaniei, la mai putin de o ora de drum pana la mare, intr-o aglomerare de localitati numarand aproape 25 000 de locuitori.
Centre Hospitalier du Centre Bretagne (institutie sanitara avand in jur de 1 000 de paturi dintre care 400 de paturi in serviciile de Medicina-Chirurgie-Obstetrica – Pol de referinta in teritoriul arondat cu 130 000 de locuitori) – Situat la Pontivy, sediu de subprefectura (deschiderea noului spital fiind prevazuta spre sfarsitului anului 2011)
RECRUTEAZA
         Ä Un pediatru
           Ä Un cardiolog
           Ä Un gastro-enterolog
           Ä Un neurolog
           Ä Un anestezist (ATI)
           Ä Un pneumolog
           Ä Un nefrolog

Oferta:
Posturi in full-time sau in part-time
Statut de «praticien attaché associé» cu posibilitatea de a evolua spre statutul de «praticien hospitalier»
                          Resedinta administrativa la Pontivy (derogarea este posibila)     
                          Locuinta provizorie (3 luni) oferita gratuit
                          Cuplul de medici este binevenit
                          Salariu de baza de inceput 4 000 € (garzile se platesc in plus)
                          Posturi disponibile pentru anul 2011
                          Cerinte :
                          Stapanirea perfecta a limbii franceze
Candidatul va trebui sa prezinte un certificat de conformitate europeana eliberat de Ministerul Sanatatii din Romania.

Candidaturile se adreseaza catre :
Monsieur Le Directeur
Centre Hospitalier - Place Ernest JAN - 56306 PONTIVY Cedex
Sau puteti telefona la : 00.33.2.97.28.40.10
andre.zarrella@ch-centre-bretagne.fr
http://www.ch-centre-bretagne.fr/

6 commentaires:

  1. Multumim mult!!! Esti minunata!

    RépondreSupprimer
  2. Cu mare placere! Este recrutare directa, fara firme de recrutari, fara intermediari. Eu am facut doar traducerea in limba romana a anuntului si, cu acordul directiei spitalului, l-am pus si pe blogul meu. Multa bafta!

    RépondreSupprimer
  3. Multumim pt anunt. Sintem o familie de medici eu- pediatru, sotul- generalist in cautare de job-uri in Franta. Eu am mai lucrat in Belgia si Franta si imi doresc nespus sa ma intorc. Sotul meu ar dori sa se instaleze. Sper sa gasim ceva convenabil. Am facut demersuri la multe firme de recrutari dar nu par chiar serioase. Astept sa mai vad pe blogul tau...buline negre.

    RépondreSupprimer
  4. In cazul acesta, trebuie sa iti spun ca un alt pediatru roman doar ce a inceput munca la spitalul nostru si nu a venit prin firma de recrutare, ci trimitandu-si CV-ul pur si simplu.
    Cat despre buline negre sau albe, din pacate, vad ca lumea tace. In afara de Carmen, nimeni nu spune nimic, e "linie izoelectrica", ceea ce ma cam dezamageste. Dar nu ma mira pentru ca stiu ca romanilor le este greu sa fie solidari.

    RépondreSupprimer
  5. Sint constienta ca medicii pediatri sint destul de cautati.Cind am venit prima data in Franta, ca FFI la Orleans, am trimis CV direct la spital. Acum problema este a...familiei. Nu pot pleca singura ci doar cu sotul si fetita noastra, ceea ce impune cautari si pt el. Parca citisem undeva pe blog-ul tau despre o adresa unde se gasesc anunturi pt medici dornici sa se instaleze. Poti sa ne dai detalii? Cu multumiri anticipate, Brindusa

    RépondreSupprimer
  6. http://www.annonces-medicales.com/fr/entreprise/Commune+recherche+medecin/offres/Emplois/

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.