Pages

jeudi, juillet 21, 2011

Maria, Maxime si Igor

Zi importanta pentru Maria: prima lectie de echitatie. S-a trezit de la ora 7 ca sa nu o rateze! Nu stiu inca daca va ramane fidela acestui sport, foarte elegant dupa parerea mea, dar s-a intors acasa foarte incantata. Daca merge bine treaba, la toamna o inscriem in club ca sa fie "chevalier" cu acte in regula si costumul aferent.
Iata cateva imagini de la primul curs in care ii veti cunoaste pe Maxime, profesorul de echitatie si pe Igor, poneiul Shetland care s-a supus comenzilor destul de timide ale Mariei. Nu in ultimul rand, galeria formata din ceilalti copii-calareti care au incurajat-o enorm si cu multa-multa sportivitate pe "boboaca" noastra...

3 commentaires:

  1. Bravo. Frumos. Chiar este un sport nobil si care ne pastreaza cat mai umani prin legatura spirituala dintre om si cal.
    Mi-ar fi placut si mie sa invat in copilarie sa calaresc, dar cum toata viata mea mi-am petrecut-o la oras si nu stiu cum este la tara, acum mi-este greu sa invat.
    Succes Maria!

    RépondreSupprimer
  2. Cred ca va fi o calareata strasnica, pentru ca fetele sunt foarte ambitioase cand invata ceva! Stiu din proprie experienta.:)
    Eu am avut norocul de a calari o data, la fosta herghelie de la Mangalia, pentru ca fusese visul meu. (Cred ca in alta viata am fost razboinic cavaler.:)) Acum intentionez sa il duc si pe Ionut la un club, pentru ca aici sunt alte posibilitati.
    Succes Mariei!

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.