Pages

vendredi, juillet 08, 2011

Medic roman in Franta (14)

Ei, bine, tovarasul Blondin revine azi in atentia mea prin comunicatul de presa pe care onor sotia lui l-a transmis in Romania. Multumesc prietenilor jurnalisti care mi l-au trimis si mie instantaneu gandindu-se ca s-ar putea sa fie important. S-au gandit foarte bine, mai ales ca continutul comunicatului (cacofonia este intentionata) arata ca musiu conferentiarul persista in campania lui mincinoasa.
Nu o sa redau tot continutul mesajului deoarece sunt satula de aiurelile pe care le emaneaza familia Blondin de ani de zile deja. Stim deja ca se crede conferentiar international in conditiile in care nu are nici macar bacalaureat, ca este expert international in resurse umane, doar ca nu are nicio diploma in acest sens, etc. Ce am observat, insa, este ca Blondin anunta azi ca deja el vorbeste pentru toata Europa pe tema lipsei de personal medical. Ma intreb, asa, intr-o doara, daca madame Merkel, spre exemplu, are cunostinta ca si-a gasit un nou expert pe probleme de sanatate, fara ca macar sa-l caute. Ca si toate celelalte state europene care ignora, se pare, munca asidua a "expertului" din Pareid.
O sa va arat insa altceva, foarte important. In comunicatul lui, Blondin zice ca vine in Romania ca sa tina doua conferinte pentru medici: una la Bucuresti, la Institutul Francez, si una la Cluj-Napoca, la hotelul "Transilvania". Iata programul:


Daca va uitati cu atentie, veti observa ca a dat numarul lui de telefon de acasa pentru cei care vor sa sune la Institutul Francez pentru confirmare! Am colorat cu albastru numarul de telefon, chipurile de la IF, si puteti vedea in josul pozei, unde madam' Blondin isi da telefonul si adresa de mail, ca este acelasi cu numarul CEFC. Asta inseamna ca daca sunati la Institutul Francez la numarul indicat de Blondini, ca sa verificati corectitudinea informatiei, de fapt sunati la Blondin acasa. Evident ca veti avea confirmare la orice prostie!
Eu am cautat pe internet numarul real de telefon de la Institutul Francez din Bucuresti: 00 40 374 125 200 si o sa sun sa intreb si eu daca e adevarat ca musiu tine vreo conferinta acolo pe 16 iulie.
In alta ordine de idei, anul trecut Politia Economica din Constanta il tot cauta pe Blondin. Stiu sigur pentru ca venisem in vizita la mama si m-am trezit cu politia la usa. Nu ar fi lipsit de interes pentru ei, zic eu, sa stie ca "clientul" vine in Romania. Asta daca vine intr-adevar.
In orice caz, daca ajunge careva sa asiste la "conferintele" expertului, il rog sa ne tina la curent printr-un comentariu, chiar si anonim lasat pe blog. Merci!

UPDATE: Hai ca am vorbit la Institutul Francez :))))) Nu se tine nicio conferinta acolo pe 16 iulie. Am discutat cu un functionar care mi-a spus ca vor comunica la CEFC ca din cauza unui "incident tehnic" ei nu pot gazdui acest eveniment. Sa ne dam cu presupusul cam despre ce "incident tehnic" ar fi vorba? :)))))

UPDATE (13 iulie 2011): A APARUT CEFC BUDEASA!

Tocmai ce am gasit un alt anunt pus pe data de 5 iulie de Blondini pe un site romanesc, anunt in care isi ascund locatia reala din Franta, spunand ca CEFC Médical are sediul in Budeasa, judetul Arges, si alta adresa de e-mail. Dar, cine stie, cunoaste! Numarul de telefon afisat este cel din Pareid. Regardez:


UPDATE: 23 iulie 2011

Dupa asa-zisele conferinte tinute pe 16 si 17 iulie in Romania, iata de e-mail dragut a trimis madam' Elena tuturor medicilor din baza lor de date, indiferent daca au avut vreodata sau nu, vreo tangenta cu CEFC:
"Buna ziua, Doamna, Domnule Doctor, Asociatia BIG BANG si CEFC MEDICAL reprezentate de catre Sylvain BLONDIN tine sa multumeasca tuturor medicilor care s-au deplasat pentru a asista la conferinte. Multumim practicienilor care nu au ezitat sa parcurga 600 kilometri pentru a asista la intalniri. In urma succesului acestor reuniuni pregatim un program pentru luna septembrie in alte mari orase universitare. Va vom informa anticipat de dataliile reuniunilor. Suntem onorati sa intampinam si alti colegi ai dumneavostra. Va rugam daca doriti sa ne transmiteti impresiile dumneavoastra despre temele abordate si despre calitatea conferintelor tinute. Va invitam sa ne adresati o recomandare scrisa care poate fi publicata pe situl nostru internet."
Eu l-am primit de la o doctorita (careia ii multumesc), care nici macar nu ii cunoaste, lucreaza demult in Franta, deci nu avea cum sa fie interesata de conferintele lui musiu' in Romania si nu are niciun motiv sa le scrie vreo recomandare. Ce inteleg eu de aici? Disperare maxima la CEFC! Trebuie ca lumea sa creada ca Blondin a avut un mare succes (fara sa defineasca termenii acestui succes, macar prin numar de participanti). Nu m-ar mira sa inventeze niste "recomandari" primite, sanchi!, de la medici romani coplesiti de incantare si de personalitatea "conferentiarului". Daca are tupeu sa dea si nume, trebuie sa il anunt ca eu o sa ii caut pe acei medici, o sa ii sun ca sa ii rog sa-mi confirme ca sunt autorii acelor recomandari.
Eu zic ca daca aceste conferinte chiar au avut loc si daca chiar succesul a fost atat de mare, ar fi trebuit sa fi fost mentionate aceste lucruri macar intr-un ziar local (de exemplu, la Cluj-Napoca). Si mai simplu: ce il retine pe Blondin sa puna pe site-ul lui cateva poze de la aceste conferinte??? Ca sa vada medicii care nu au participat, ce au ratat. Adica, sa ne convingem de succesul CEFC. Poate pentru ca nimic din toate povestile astea nu exista?
Ca sa inteleaga si Sylvain ce cred eu despre e-mailul acesta, o sa ii zic in franceza: n'importe quoi...

2 commentaires:

  1. Buna ziua, eu am fost cu prietena mea la conferinta lui in Bucuresti, care a fost mutata de la IF la Scoala Centrala din Romana cu cateva minute inainte sa inceapa; ne-am trezit vreo 10-15 medici in fata la IF si personalul de acolo era uimit de ceea ce-i spuneam. Dupa indelungi aberatii privitoare la relatia lui cu Senatul francez, ni s-au dat niste pliante, ca cele postate de dvs pe blog, pentru a-i contacta. Mi-a spus ca-mi poate gasi foarte usor o specializare in Franta, in stomatologie, si ca-mi va oferi tot sprijinul pentru a ma integra cat mai usor. L-am contactat pe mail la 2 saptamani si nici pana azi n-am primit raspuns (din fericire). Ceea ce am citit pe blog m-a facut sa vad cat noroc am avut sa nu ajung pe mainile lui. Acum sunt in Franta de 3 luni si ma lupt cu prejudecatile francezilor in ceea ce priveste romanii. Am un nivel excelent de franceza, dar faptul ca vin din Romania impresioneaza mai puternic decat capacitatile mele ca dentist. Va multumesc pentru informatiile oferite, sunt foarte utile!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @Anonim: Multumesc frumos, eram sigura! Stiam ca nu o sa fie nimic la IF de cand am sunat acolo, dar imi lipsea confirmarea unui participant, pentru care va multumesc. Dar, mai ales, ma bucur pentru Dvs ca ati avut sansa sa nu intrati in capcana lui. Multa bafta de acum inainte si nu va pierdeti optimismul!

      Supprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.