Pages

vendredi, juillet 01, 2011

Miscarea mea de rezistenta (3)

Am facut o descoperire extraordinara! Dupa ce am terminat de scris postarea precedenta, zic: hai sa bag putina muzica pe youtube sa decompresez un pic dupa o saptamana grea. Mi-am amintit de o melodie care imi placea mult la un moment dat, Karunesh - Call of the tribes, si am cautat-o. Am gasit melodia si ceva uimitor pe langa. Am aflat, spre rusinea mea abia acum, despre existenta unui pictor mexican, Alfredo Rodriguez, ale carui opere le puteti vedea pe site-ul sau personal. Ma bucur enorm ca exista un artist ca el pe planeta Pamant, credeam ca dupa epoca Renasterii nu o sa mai vedem curand asemenea genii.
Nu mai lungesc vorba, iata o parte din lucrarile lui Rodriguez care, zic eu, merita un loc la Louvre. Si nu uitati: Jos maneaua!


1 commentaire:

  1. Frumos. Multumesc Liliana, pentru momentul inaltator, pe care l-am vazut acum in miez de noapte.
    Te astept cu alte postari asemanatoare.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.