Pages

dimanche, juillet 17, 2011

Miscarea mea de rezistenta (5)

Astazi, o lectie de latino. Pentru ca in Romania toata gloata de asa-zisi artisti canta fie manele, fie house, fie latino, cred ca se impune o mica revizie ca sa vedem ce este acela flamenco adevarat, ca de flamenco à la Pepe sunt satula. 
Chambao este un grup spaniol, originar din Andaluzia, din orasul Malaga, prea putin cunoscut in Romania pentru ca lucrurile bune nu mai au loc de atatea manele si Inna. Unicitatea acestui grup consta nu numai in vocea solistei, La Mari, ci si in autenticitatea flamenco-ului conservata in conditiile in care acesti artisti il interpreteaza la chitara electrica de cele mai multe ori. 
Eu am descoperit Chambao in anul 2007, prin piesa Ahi estas tu care mi-a ridicat moralul de nenumarate ori atunci cand viata mea nu era asa frumoasa ca acum. 
Va ofer trei piese, cu precizarea ca mi-a fost foarte greu sa aleg doar cateva din discografia lor, si va invit sa descoperiti singuri mai departe Chambao si sa nu uitati mesajul principal: Jos maneaua!







3 commentaires:

  1. Cu drag, George! Adevarul e ca dupa ce asculti/vezi Chambao, iti vine sa-i dai doua palme lui Pepe... :)

    RépondreSupprimer
  2. Esti indulgenta. Nu chiar doua palme, ci mai multe...

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.