Pages

vendredi, juillet 01, 2011

Teoria comparatiei (1)

Ei, bine, da! Inca un serial pe care il incep azi pe blog, bazat pe principiul ca educatia se face foarte bine prin puterea exemplului. Nu ma gandisem la asemenea subiect pana in seara asta cand am vazut pe Facebook, postarea marelui Jan (prietenii stiu de ce il numesc asa), referitoare la cele mai noi dimensiuni ale delirului lui Radu Mazare. In caz ca nu ati apucat sa fiti la curent cu ultima emanatie a primarului Constantei, o sa va lamuriti imediat. Sa incepem.
Avem doua tari: Franta la Vest, Romania la Est.
Strasbourg, al doilea oras al Frantei, dupa Paris. Iata o imagine din orasul turistic Strasbourg:


Constanta, al doilea oras al Romaniei, dupa Bucuresti. Iata o imagine din orasul turistic Constanta:


Primarul orasului Strasbourg, Roland Ries


 Primarul orasului Constanta, Radu Mazare:


Deci, dupa ce reflectati asupra dilemei referitoare la sutien vs. bustiera, spuneti-mi ce ati inteles de aici. Merci!

2 commentaires:

  1. Eu zic ca Romania are un potential turistic de n ori mai mare decat al Frantei. Pai, ce se poate vedea in Franta? De exemplu, in Strasbourgul ala, eu nu am vazut decat niste sinistrati cu casa-n apa, ce mare stiinta, asta vezi si la Venetia, si in Moldova, ori de cate se revarsa Siretul ... chiar ca nu e nimic interesant. Da' un primar asa ca Mazare, unde mai poti afla? E supercool, il taie si pe Gaddafi, e cel mai tare. Pe cand ala, Roland si nu-mai-stiu-cum, nu pe bune, ala arata bine, asa ca barbat, vreau sa zic? Pare asa de constipat, de zici ca-i profesor la vreun liceu de cartier, zau asa. Sau, poate ma insel eu ...

    RépondreSupprimer
  2. Daaa, mai ales de cand cu frunza, ii batem pe toti la fund cu turismul din Romania :))

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.