Pages

jeudi, août 11, 2011

Exista, totusi, si dreptate!

Am descoperit ceva si nu ma pot abtine sa nu le arat medicilor care candideaza pentru posturi in Franta, cu dedicatie celor care si-au trimis CV-ul la CEFC, adica la Sylvain Blondin. Daca par cumva obsedata de subiect, trebuie sa stiti ca familia Blondin mi-a facut atat de mult rau incat nu o sa ma opresc pana cand nu vad problema asta rezolvata. Imi fac timp totdeauna pentru cercetari si, mai ales, nu obosesc si ma tin si nervii, spre disperarea lor.
Spuneam ca am gasit ceva. Iata despre ce este vorba: anul trecut, in luna septembrie, printr-o mare greseala, mai mult ca sigur, "expertul" in sanatate a fost invitat la televiziunea MEDEF (Mouvement des Entreprises de France). Interviul pe care l-a acordat, in toata maretia lui, Sylvain Blondin a fost publicat pe Youtube, de catre televiziunea in cauza. Eu, care am vazut filmuletul si m-am minunat cum a ajuns el sa vorbeasca tocmai acolo, va asigur ca nici nu va puteti imagina aerele si figurile pe care le manifesta musiu in fata jurnalistului. Am si comentat, pe youtube, i-am intrebat pe realizatori cum au putut sa invite in platou un personaj atat de dubios, fara sa faca ceva verificari inainte. La acea epoca, intrebarea mea a ramas, bineinteles, fara raspuns.
Ei bine, in seara asta, deci dupa aproape un an, am avut satisfactia sa constat ca lumea incepe sa inteleaga cine este Blondin, deci exista o dreptate undeva. MEDEF a sters video-ul care il ridica in slavi pe "conferentiar". In mod clar, si-au dat seama ca au fost trasi in piept, pacaliti de acest nimeni care se declara salvatorul sistemului sanitar francez, si au inlaturat imaginea lui din palmaresul lor.
Poate cei care, in ciuda tuturor avertismentelor, continua sa ii trimita candidaturi vor intelege ca nu sunt singura care are o parere proasta despre CEFC si ca nu vorbesc ca sa nu adorm. Iata dovada:


4 commentaires:

  1. "Daca par cumva obsedata de subiect, trebuie sa stiti ca familia Blondin mi-a facut atat de mult rau incat nu o sa ma opresc pana cand nu vad problema asta rezolvata."
    Cam asa este si situatia mea cu Marian Iordache, actualul primar al Medgidiei. Te inteleg perfect si stiu cum este sa ti-o iei in bot de la cineva in care ai investit foarte multa incredere.

    RépondreSupprimer
  2. George, foarte sincer iti spun: in momentul cand am scris postarea asta, la tine m-am gandit! E chestiune de principiu sa nu ne dam invinsi in fata leprelor.

    RépondreSupprimer
  3. Multumesc Liliana.
    Sper sa va pot vizita intr-o zi in Franta. Pe toti trei.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.