Pages

jeudi, août 18, 2011

Miscarea mea de rezistenta (7)

Dupa o zi grea, nu am chef de altceva decat de muzica buna, asa ca voi continua in seara asta plimbarea mea hai-hui prin lume si, dupa Australia, ma opresc in Slovenia. O tara mica, dar care are multe de aratat din ce mi se pare mie. Si, in orice caz, nelovita de manele daca e sa judecam dupa cele ce va voi arata. Zic ca slovenii stau mult mai bine decat romanii la capitolul bun simt artistic. 
Va prezint un magnific grup, Perpetuum Jazzile, pe care eu l-am descoperit anul trecut si caruia ii multumesc pentru ca imi face mult bine la nervi atunci cand am nevoie sa decompresez. Ei canta muzica populara si jazz, sunt cunoscuti deja in intreaga lume (in afara de Romania, evident, la noi calitatea nu are loc) mai ales ca exista din 1983. Nu au nevoie de orchestra (poate un pian sau un fluier cel mult), se acompaniaza vocal, veti vedea in cele ce urmeaza. Am selectat cateva dintre interpretarile lor, favoritele mele bineinteles, ca sa fac trecerea spre week-end si mai placuta, pentru voi si pentru mine. Intre noi fie vorba, il ador pe Nino, unul dintre solistii grupului. Hai, vizionare placuta si Jos Maneaua!









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.