Pages

samedi, septembre 17, 2011

Credeai ca stii sa sari coarda?

Bineinteles, am zis eu, toti am sarit coarda cand eram mici, toti stim sa facem asta, vorba aceea: joaca de copil! Asta pana am vazut o demonstratie de double dutch, un street dance la moda, adus la New York acum 300 de ani, de copiii emigrantilor olandezi. In 1970 a devenit disciplina sportiva iar in ziua de azi are si un campionat mondial si federatii sportive intr-o multime de tari pe mapamond. Michelle Obama, de exemplu, este o mare sustinatoare a acestui sport. 
In 2009, Campionatul Mondial a avut loc la Paris si stiu ca a fost castigat de echipa pariziana, dar spre rusinea mea nu stiu cum ii cheama. Dar pot sa va arat imagini de la Campionatul National 2011, care a avut loc in iunie la Nantes. Fiind o postare de sambata seara, o sa pun apoi un alt filmulet cu un street-dancer parizian, care nu face double dutch, dar este absolut uimitor.
Delectati-va si nu uitati ca totul a inceput de la o joaca de copil!







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.