Pages

jeudi, septembre 01, 2011

Vesti bune de pe frontul de Vest

Acum cateva ore am mai marcat un punct in batalia impotriva minciunii. Si inca un punct care face cat zece, o sa intelegeti de ce. Cei care urmaresc razboiul meu cu familia Blondin stiu ca am de gand sa continuu sa demasc toate minciunile lor si ca o s-o fac de fiecare data cu dovezi incontestabile. 
V-am spus la un moment dat ca musiu conferentiar si-a schimbat "blana" si a inlocuit CEFC cu o organizatie numita Association Big-Bang. Oricum, e mult spus "organizatie" pentru ca in afara de el nu stiu cine mai face parte din ea. In fine, cand a lansat el aceasta gogorita cu care lupta strasnic pentru salvarea sistemului medical francez, Blondin a declarat si scris si vorbit, peste tot pe unde a apucat, ca are binecuvantarea a doi oameni de stiinta importanti: profesorii Hubert Reeves si Albert Jacquard, dupa cum vedeti si singuri pe site-ul asociatiei. Dar, ca sa n-avem vorbe la proces, am imortalizat dovada:

Sincer, de cand am citit si am auzit chestia asta, ma cam rodea, recunosc. Pai, hai sa va explic cine este Hubert Reeves, de exemplu. Este un astrofizician nascut in Canada in 1932, un mare om de stiinta, cu vreo sapte doctorate la activ, membru al nu stiu cator academii si organizatii stiintifice din lume, posesor a nu mai putin de 18 premii si distinctii dintre care o sa mentionez: Chevalier de l'ordre national du Mérite, République Française, 1976; Chevalier de la Légion d'honneur, France, 31 décembre 1985; Officier de la Légion d'honneur, Paris, 13 juillet 1994; Commandeur de la Légion d'honneur, Paris, 11 juillet 2003; Prix Albert Einstein de la Société Albert Einstein, Berne, juin 2001; Prix de la Société française de physique, 1985; Prix de l'Académie Internationale de Lutèce, Paris, 1992, etc, etc, etc. Autor al catorva zeci de carti, Hubert Reeves este celebru pentru ca a initiat ceea ce se numeste "vulgarizarea" stiintei, adica este primul savant din lume care a explicat stiinta pe intelesul omului simplu. 
Si atunci, intrebarea mea e fireasca: cum se poate ca o asemenea personalitate caruia umanitatea insasi ii este datoare sa-si piarda timpul cu Sylvain Blondin??? Nu-mi venea sa cred si pace, mai ales cunoscand faptul ca musiu e mincinos patologic. Si ce era sa fac altceva decat sa-l intreb pe Hubert Reeves? Azi dimineata am trimis un e-mail cu nelamuririle mele purtatorului lui de cuvant, Nelly, care mi-a raspuns prompt si la obiect. Intrucat nu mi-a cerut sa pastrez confidentialitatea, ia cititi aici:

"BONJOUR !

Hubert Reeves n'avait pas donné son accord pour être présenté comme Membre d'honneur
et il a très récemment été demandé à Mr S Blondin de retirer le nom de Hubert Reeves, ce qu'il a dit faire le plus vite possible.
Je m'en assurerai

Cordialement
Nelly
Chargee des relations avec Hubert REEVES


http://www.hubertreeves.info
http://www.humanite-et-biodiversite.fr "

Este bine ce inteleg eu, anume ca Hubert Reeves nu si-a dat niciodata acordul pentru a fi citat ca membru de onoare in Big Bang? Ba chiar ca a cerut ca numele lui sa fie scos de acolo, ceea ce inca nu s-a intamplat. Pai, ce inseamna asta, musiu conferentiar? Cumva ca ai mintit? Ca ai folosit numele si munca altcuiva in folosul tau? Ca iti faci publicitate pe spinarea altora? Naspa, foarte naspa! 
Evident ca am adresat aceeasi intrebare si familiei Jacquard, astept raspuns si va tin la curent, dar ceva ma face sa cred ca o sa sune cam la fel. Stiu ca il apuca nervii acum pe "expert", dar ii atrag atentia ca sunt acoperita beton la faza asta. Daca nu-i convine ceva, sa se adreseze lui Hubert Reeves, cred ca domnul profesor asteapta demult sa regleze o problema cu el!

UPDATE, 1 septembrie 2011, ora 12:00

Uite dovada ca musiu conferentiar imi citeste blogul, desi stiam asta demult. Dupa ce am publicat aseara, cred ca Blondin a inceput ziua foarte prost fiind obligat, in fata evidentei, sa scoata de pe site-ul lui minciuna cu Hubert Reeves. Nu i-a scos inca pe Albert Jacquard si fiica lui, Marion, probabil asteapta sa vada ce o sa scriu despre asta. Il asigur ca ma ocup! Si adaug ca a uitat sa modifice si pe Facebook unde Hubert Reeves apare inca membru de onoare pe profilul asociatiei.
Si acum sa vedem dovada, cu scuze pentru imaginea defectuoasa datorata "priceperii" lui Sylvain in editarea de site-uri.




UPDATE (06 noiembrie 2011):

Cum am promis, iata ca am si raspunsul familiei Jacquard. In aceasta seara, Marion Jacquard mi-a scris un mesaj privat, nu oficial, motiv pentru care nu il redau aici, in care imi multumeste pentru ca am pus-o in garda in legatura cu Sylvain Blondin si ma asigura ca familia sa este ingrozita de actiunile acestui personaj si ca vor rupe toate legaturile cu el. Astept ca "musiu" sa stearga numele Jacquard de pe site-ul lui si sa nu se mai foloseasca de pozele cu Profesorul si nepoata acestuia, Marion, in interesul publicitatii lui mincinoase.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.