Pages

mardi, novembre 01, 2011

Licence to Quilt (2)

... in care o sa vedem la ce mai este buna tehnica quilting-ului. Week-end-ul trecut am facut o vesta de iarna pentru Maria, pe care am realizat-o din trei straturi: molton alb la interior, wat la mijloc si stofa la exterior. Dupa ce am croit, le-am suprapus, le-am matlasat, adica am cusut linii verticale si orizontale ca sa fac patratele in relief, apoi am finisat marginile la masina de surfilat si le-am montat. La final, am pus biais-ul, garnitura rosie de pe margini, brandenburg-urile albe si oita alba care este termocolanta. Iata ce a iesit, cu mentiunea ca nu sunt croitoreasa profesionista si ca e posibil ca un ochi de expert sa sesizeze vreo greseala:



In orice caz, destinatarul lucrarii, adica Maria, este super-incantat. Iata cum arata si finisajul facut la masina de surfilat:


Mai ramanem putin in zona ca sa vedem si utilitatea patchwork-ului la casa omului. O sa va arat ceva ce am facut anul trecut, imediat ce mi-am cumparat masina de cusut: o fata de masa destul de frumoasa, as indrazni eu sa afirm. Deci, am gasit un material cu broderii aplicate, l-am taiat rotund si i-am pus o bordura din dantela, exact pe metoda patchwork: am alaturat cele doua piese, stofa si dantela, si le-am atasat una de alta, fara sa le suprapun, dupa cum se vede in imaginea urmatoare:


Si iata si produsul finit:


Daca v-am dat ceva idei cu "lucrarile" mele, apucati-va de treaba si lasati imaginatia sa zboare. Veti realiza, in mod sigur, lucruri minunate de care veti fi mandri, chiar daca nu vor fi perfecte, pentru ca le-ati facut cu mana voastra. Mi-ar placea chiar sa facem schimb de idei in materie de creativitate. Spor la lucru!

2 commentaires:

  1. Foarte frumoase lucrarile tale. Iti multumim pentru idei. Promit ca ii voi arata toate aceste lucruri minunate si sotiei mele. Ea va avea mai mult timp in aceasta iarna, care se apropie cu pasi repezi, ca sa incerce lucruri noi.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.