Pages

jeudi, décembre 01, 2011

Am o rugaminte :)

Astazi este randul meu sa am o rugaminte mare la voi, toti colegii mei medici care imi cititi blogul, cei care mi-au cerut sfatul si carora le-am raspuns prompt de fiecare data, precum si spre cei cu care nu am vorbit niciodata, dar stiu ca apreciaza munca pe care am facut-o aici anul acesta.
Am nevoie, de data aceasta, de contributia voastra si o sa va explic de ce. Am fost contactata astazi de doua mari canale de televiziune franceze, pe care deocamdata nu o sa le numesc, care sunt in curs de a face un film documentar, respectiv un reportaj avand ca subiect medicii romani care vin sau vor sa vina in Franta.
Pentru filmul documentar, avem nevoie de un medic roman care a fost in Franta si a revenit in Romania, pentru a povesti experienta lui aici, mai ales daca aceasta a fost neplacuta, sub anonimat total (fata ascunsa, vocea schimbata) daca doreste sa nu-si decline identitatea. In acest scop, echipa televiziunii franceze se va deplasa in Romania. Pentru acelasi film mai este nevoie de un medic care este abia in faza de candidat pentru un post liberal in Franta, deci care se gaseste inca in Romania, in scopul de a explica ce il face sa plece, in ce conditii munceste in Romania si ce asteptari are de la noua tara.
Pentru reportaj, deci pe al doilea canal de televiziune, caut un medic care urmeaza sa se instaleze in cursul lunii decembrie, cel mai tarziu inceputul lunii ianuarie, intr-o comuna franceza. Scopul este cumva acelasi, de a surprinde momentul emigrarii, motivele pentru care medicul a parasit Romania si emotiile pricinuite de "intalnirea" cu Franta.
Am acceptat sa intervin si sa dau o mana de ajutor acestor reporteri in primul rand pentru ca mi-ar placea enorm ca cineva, o data si-o data, sa arate adevarul, mai ales ca blogul meu a fost creat in acest scop, apoi pentru a demonstra ca societatea si presa franceza nu au nimic impotriva medicilor romani asa cum se acrediteaza ideea in tara si, in fine, ca fost ziarist recunosc ca ideile celor doi jurnalisti, asa cum mi-au fost expuse, imi plac mult, sunt corecte si cu respect fata de medicii care vor fi intervievati.
Nu ezit sa va rog, pur si simplu, sa reactionati la acest apel si sa ne ajutati sa aratam ca medicii romani au demnitate si curaj.
Adresa mea de mail este maria_medical2@yahoo.com, va rog sa analizati rapid aceste propuneri si sa imi raspundeti pana la sfarsitul saptamanii deoarece luni as vrea sa le pot da vesti bune celor doi jurnalisti francezi.
Multumesc din suflet!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.