Pages

mardi, janvier 17, 2012

Lacheul de serviciu

Ieri dupa-amiaza, infirmiera cu care faceam internarile imi spune: "Liliana, e revolutie in Romania, am vazut la stiri. Multe manifestatii de strada". Zic, sigur e treaba cu ambulantele, vor sa privatizeze SMUR-ul. Trecand peste surprinderea colegei mele fata de absurdul ideii de a privatiza SMUR-ul, nici nu mi-a trecut prin cap ca o sa ajung sa ma contrez cu lacheii pedelisti cateva ore mai tarziu.
Blogul meu este ferit de politica, nu ma intereseaza deloc sa comentez politica din Romania, deoarece cred, pur si simplu, ca partidele de acolo sunt doar un imens WC, dar vreau sa va arat ceva. Cum spuneam, ajunsa acasa am cautat stirile pe internet si am intrat pe Facebook ca sa vad ce zic oamenii. Un prieten mi-a atras atentia asupra unei pagini creata de pedelei in sustinerea lui Base, pagina care se straduieste sa strange "like"-uri pentru personajul poreclit presedintele tarii. Cum nu am stare din fire, am zis si eu doua vorbe acolo, contra lui Base. Ce om lucid nu ar face-o? Am spus ca mi se pare de un tupeu absolut penibil un demers ca acesta, in sustinerea celui mai ipocrit presedinte din ultimii 20 de ani. Stiam ca trebuie sa ma astept la o avalansa de injuraturi din partea portocaliilor, dar de-aia nu mai pot eu!
Asa se face ca am fost abordata imediat de un oarecare Razvan Dumitrescu, pe care nu il cunosc desi omul are aere de vedeta, care a inceput sa-mi lase texte, cu apelativul "doamna" (!), incercand sa ma lamureasca ce maret e Basescu si ca nu e cazul sa las mesaje de opozitie pe pagina creata special pentru ilustrul. Si imi tot vorbea despre respect. La un moment dat, i-am zis ca, pana la urma, as prefera sa isi indrepte respectul spre romanii saraci care nu au ce pune pe masa copiilor lor si pe care are trebui sa ii respecte mai mult decat pe mine. Ei, bine, atat i-a trebuit: lacheul portocaliu care pazea pagina presedintelui, a luat foc cand i-am amintit despre copiii romani care nu au altceva decat paine si parizer pe farfurie si, ca un pedelist care se respecta, a lasat deoparte eticheta si mi-a scris urmatoarele, suparat ca nu a reusit sa ma faca sa-l iubesc pe Base:


De ce va arat asta? Ca sa vedeti adevarata fata a portocaliilor care conduc tara. Daca nu esti de acord cu ei, asa urmeaza sa te "respecte". La vot suntem buni, in campania electorala lacheii ca Razvan Dumitrescu sunt numai lapte si miere. Dupa ce ai pus stampila esti un obraznic, un nesimtit si mai du-te dracului!
Repet, habar nu am cine este individul asta si nici nu ma intereseaza, dar asa cum i-am spus si lui, mi-a demonstrat ceea ce aveam nevoie: pedelistii sunt niste ordinari, la fel ca toti politicienii din Romania. Nu va mai lasati pacaliti de discursuri sforaitoare si promisiuni de doi lei. In poza de mai sus aveti adevarata imagine a lor. 
Iata de ce blogul meu nu va gazdui niciodata dezbateri politice, mesaje politice, mesaje electorale si alte de-astea. Las aceasta placere altora. Eu voi continua sa le arat celor care citesc scrierile mele ce inseamna o tara civilizata si spre ce ar trebui sa se indrepte romanii, ce ar trebui sa isi doreasca de la tara lor. Cat despre lacheul Razvan, ii doresc sa primeasca in cel mai scurt timp ceea ce merita :)

17 commentaires:

  1. In sfarsit cineva care spune lucrurilor pe nume!Felicitari Liliana pentru toata munca ta de pe acest blog!!!
    Din nefericire cei ca tine trebuie sa plece din tara ca sa ramana toti "ciumetii"la conducere.Cand o sa vina si la noi"la jour de gloire"ca "trezeste-te romane"suna cam slab...

    RépondreSupprimer
  2. Multumesc, Stela! La noi, "le jour de gloire" va veni abia atunci cand or sa dispara manelistii si cand macar jumatate dintre romani isi vor recapata coloana vertebrala. Atunci cand micii si berea nu vor mai face legea in Romania.
    Multumesc inca o data!

    RépondreSupprimer
  3. Vai ce-mi place! Maine o sa-l caut si eu si sper sa-i explic " dobitocului " portocaliu( exista in DEX, nu am jignit )cum sta treaba. De acolo, de sus, din partid este greu sa vezi zbaterea plebei.

    RépondreSupprimer
  4. Berea nu va dispare, de mici nici atit. Deci sansele de schimbare nu e posibila in viata noastra.
    Numai bine si sanatate in continuare!

    RépondreSupprimer
  5. Felicitari!ati pus punctele pe "i"!Din pacate stim bine cum functioneaza sistemul!Dupa 20 de ani de la Revolutie nimic nu pare sa merga in directia dorita !
    Imi permit in continuare sa va deranjez si cu o intrebare de ordin pesonal, dev enita foarte arzatoare in contextul ultimilor luni din tara. Sunt medic de familie si ma straduiesc sa trermin un al 2-lea rezidentiat in medicina interna. Pana acum nu am avut curajul sa plec din tara, desi multi colegi au ales deja aceasta cale. Am avut si alte motive, legate de familie, in special de cariera sotiei, care , odata plecata din Romania, va trebui sa se reprofesionalizeze complet (a terminal Jurnalism-Stiintele Comunicarii si in prezent lucreaza la o companie de publicitate).Din pacate domeniul eid e activitate e un domeniu exclusivist in vest si, imi imaginez, ca trebuie sa luam in calcul o perioada de 3-4 ani, in care va trebui sa-si refaca macar in parte studiile.Intrebarile mele sunt urmatoarele:
    -este diploma de medic de familie recunoscuta in Franta (unde exista, din ceea ce cunosc eu) notiunea de medic generalist (reprezinta aceeasi calificare?)sau va trebui sa fac un nou rezidentiat?
    -cam care este bugetul necesar unei vieti decente de 3 persoane (cu un singur salriu) in Franta? (adica as putea intretine familia doar din salariul meu?)
    Va multumesc mult si inca o data, felicitari pentru curajul de a lupta si spune lucrurilor pe nume,
    Dan Rusu

    RépondreSupprimer
  6. Da, bineinteles ca diploma dvs este recunoscuta! Nu aveti nevoie sa faceti niciun alt rezidentiat, va puteti instala direct in liberal unde castigati minim 6000 de euro pe luna. Raspunsul la a doua intrebare, il aveti deja: bineinteles ca va puteti intretine familia, si inca foarte bine.
    Luati-va curaj si treceti la actiune, merita! Va doresc succes si va multumesc pt aprecieri. Numai bine!

    RépondreSupprimer
  7. Va multumim mult pentru raspuns. Sunt foarte incurajoatore! O sa demarez deja de luni formalitatile de recunoastere.
    Inca o data, va multumim mult din suflet!
    Dan si Anca Rusu

    RépondreSupprimer
  8. Draga Doamna Lili,
    Puteti pune toate posturile dvs. Mere Marianne intr-un loc sa le pot copia si eu intr-un folder? Imi va trebui sa il paste intr-un document si sa il am la indemina cind am sa ma mut in Franta in anul asta.
    Va multumesc mult pentru informatiile asa de folositoare noului venit.

    RépondreSupprimer
  9. O sa vad ce pot sa fac, ma gandesc la o solutie si va comunic saptamana asta.

    RépondreSupprimer
  10. Draga Doamna Lili,
    Uite ca am copiat toate Mariannele. Le am pe document ca imi este frica ca in toamna cind am eu nevoie de ele sa nu dispareti; de ce?, pai mai vine un mitocan ca mine si va supara si dispareti cu blog cu tot. Am mai vazut din astea si vroiam sa iau pretuitele informatii si sa le am. Le copiasem acum citeva luni dar am s-a virusat computerul si am pierdut totul. O sa le pun acum si pe external hard drive din securitate.
    Ce mai faceti, cum o duceti, sunteti fericita acolo? Oricum e mai bine ca in Romania. Sper sa vin si eu cit mai curind sa pot beneficia de ce e pe acolo, cultura, mincare, educatie, sanatate si sa ofer si eu ce vor francezii, ca eu le dau si inima, de altfel am iubit Franta de mic copil
    Sanatate si mult success, sunteti adorabila si atit de folositoare la toti care vor sa vina in Franta.
    Va iubim,
    o familie romana-americana din USA

    RépondreSupprimer
  11. E OK atunci. Cat despre disparutul blogului, a existat deja o tentativa de a-l darama, esuata din fericire. Mitocani exista, deci, dar nu sunteti dvs. acela. In rest o ducem bine, suntem sanatosi si avem ce ne trebuie, asta e cel mai important. Multa, multa bafta va doresc!

    RépondreSupprimer
  12. Va inteleg dorinta de a-l pune la punct,dar sincer cred ca v-ati pierdut timpul.Oamenii de genul asta sunt niste spalati pe creier(sunt convinsa ca nu pe gratis).Eu m-as duce la vot si as mai desena acolo niste casute cu pixul pe buletin,unde sa scriu candidati "suplimentari":Adolf Hitler,Antonescu etc si lista poate sa continue.Doar asa ,ca amuzament.Un prieten al meu a scris la rubrica PERSOANE AFLATE IN INTRETINERE de pe formularul pt impozitare :GUVERNUL,PARLAMENTUL SI CATEVA MILIOANE DE TIGANI"(termenii ii apartin).Si ce,n-avea dreptate?

    RépondreSupprimer
  13. @Julie: stiu ca mi-am pierdut timpul, stiu si ca mi-am pierdut jumatate din viata in Romania unde simteam ca turez in gol, nimic din tot ce am vrut sa fac nu s-a realizat vreodata acolo sau, daca s-a realizat, a sfarsit prost. De aceea am emigrat, dar nu stiu de ce nu ma pot abtine cand ii vad pe astia sa le mai spun o data ca ii urasc. Ii uram cand eram in tara si ii urasc si mai mult acum, cand traind intr-o tara civilizata, vad si mai limpede catastrofa din Romania. Multi mi-au zis ca nu ar trebui sa mai imi bat capul, avand o viata linistita aici, si ca tendinta asta de a imi spune parerea fata de ce se intampla in Romania, o sa dispara cu timpul. Altii mi-au spus chiar ca nu mai am dreptul sa vorbesc din moment ce am plecat (stiti, ca in refrenul cu "salamul cu soia" de dupa Revolutie). Nu stiu cine are dreptate, poate nimeni, poate toti, uneori chiar ma enerveaza pe mine insami neastamparul asta pe care nu pot sa-l explic. Insa cred ca, intr-o buna zi, o sa ma opresc pentru ca, asa cum ati spus, este inutil.

    RépondreSupprimer
  14. Buna ziua
    Doriti un schimb de bannere/linkuri cu siteul nostru:
    www.portret-creion.blogspot.com?
    Daca da, asteptam un mail la:
    portret.creion@yahoo.com.

    RépondreSupprimer
  15. Toti sunt al fel. Promit orice cand sunt in campanie, iar dupa aceea te iau si la misto si te injura.

    RépondreSupprimer
  16. Razvan Dumitrescu este acelasi care acum face emisiunea Subiectiv la Antena 3 ? :) Daca da, va informez ca Răzvan Dumitrescu: "Băsescu minte exact când e mai sigur pe el. Când spune câte un adevăr, îi mai tremură vocea, îi mai vezi o broboană de sudoare pe frunte"

    ...s-a transformat in curva lui Voiculescu si acum il tine in brate pe Ponta :) Basescu e rau de tot acum..e cel mai rau :)

    RépondreSupprimer
  17. @Ovidiu: Tot ce se poate, va spun sincer ca nu am avut si nu am nici acum, nici cea mai vaga idee despre personaj.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.