Pages

lundi, février 13, 2012

Top Chef (11)

Fotografia apartine http://milkforthemorningcake.blogspot.com
Ma indepartez putin de bucataria franceza ca sa va dau si voua o reteta pe care o cautam demult. Nu ca nu as gasi o multime pe internet, dar vroiam una faite maison, ca sa zic asa, autentica, direct din bucataria unei englezoaice autentice. Si am avut norocul sa o intalnesc pe Patricia, sotia unui pacient de-al meu, mare pasionata de arta gatitului. Asa am aflat reteta de muffins, cele adevarate, traditionale, care nu lipsesc de pe masa niciunui englez care se respecta. Nu numai ca mi-a dat reteta, dar mi-a adus si o punga plina de muffins pe care nu am apucat sa le pozez ca sa vi le arat pentru ca le-am impartit imediat cu toti colegii de serviciu, spre deliciul si incantarea tuturor. Si mai mare mi-a fost bucuria sa constat ca reteta este chiar foarte simpla si rapida, iar reusita este garantata cu conditia, dupa cum m-a atentionat Patricia, sa fie respectate cu sfintenie ingredientele si proportiile enuntate. Din fericire, am gasit o poza care seamana intocmai cu briosele de care va vorbesc, asta ca sa aveti o idee asupra aspectului produsului finit. Iata reteta:

Little fruit cakes

200 de grame de zahar
200 de grame de margarina
200 de grame de faina
2 oua

Se freaca margarina cu zaharul pana se face crema, se adauga ouale si se amesteca bine. Se pune faina, dar nu toata deodata, ci in 2-3 etape. Se adauga stafide (sau alte fructe uscate) si arome, care va plac. Se pun briosele in forme mici de hartie si se dau la cuptor, la 150°, pana devin aurii (15 - 20 de minute). Asta e tot, ati facut muffins! Pe cat de simpla este reteta, pe atat de gustoase sunt briosele. Nu ezitati sa o incercati.
Thank you, Patricia!

2 commentaires:

  1. Multumim pentru muffins...sau pentru briosele pe care le stim noi. Numai ca muffins sunt cu mult mai delicioase.
    Scuze ca nu am mai intrat pe aici, dar am fost foarte prins cu treburi in ultimile luni. Iar cu campania electorala care urmeaza pana la 10 iunie, voi fi foarte ocupat. Am de reparat ceva in Medgidia si sper sa reusesc. Oricum sa stii ca iti citesc articolele, chiar daca nu intru intotdeauna de pe adresa mea de blog, ci accesez direct pagina ta.
    Bravo pentru numarul mare de vizualizari. In curand ma vei depasi...Dar tu meriti. Eu m-am cantonat pentru moment pe politic...Sper ca dupa 10 iunie sa revin la lucrurile utile, frumoase si bune pentru spirit.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Cu mare placere, George, iti propun sa incerci reteta si iti doresc pofta buna la muffins.
      Multumesc si pentru felicitari si sper din tot sufletul sa reusesti sa repari ce ai de reparat la Medgidia, oras de care mi-e dor. Te astept cu vesti de pe "front", mult noroc!

      Supprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.