Pages

mercredi, mars 28, 2012

Medic roman in Franta (30)

Postare-anunt, foarte scurta, pentru colegii stomatologi care m-au intrebat daca exista oportunitati fara bani in Franta si pentru ei.
Firma Medicis Consult doar ce a lansat, acum o ora, pe Facebook, un anunt in acest sens. Oferta lor mi se pare foarte fair-play pentru simplul motiv ca nu vi se cere credit in banca pentru preluarea cabinetului. (Spre deosebire de multe alte "oferte inteligente" care ii asfixiaza pe medicii romani). Atfel spus, daca e sa nu fie bine, pana la urma, n-ati pierdut nimic si cred ca e altceva fata de un eventual credit de vreo jumate de milion de euro care v-ar baga complet in cacao la o adica, nu? Dar, in principiu, nu are de ce sa nu fie bine, asa ca iata anuntul ca sa nu mai lungim vorba:

Medicis Consult
Buna ziua.

Va intereseaza un post de medic stomatolog, intr-o localitate din Franta, din regiunea Poitou-Charentes?

Oferta consta in: cabinet gratuit (neechipat), locuinta de serviciu gratuita pentru primele luni, clientela asigurata. Nu se percepe nici un comision pentru preluarea cabinetului.

Cerinte:
Diploma de stomatologie
Certificat de conformitate
Nivel avansat de limba franceza

Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la adresa: a.cusnir@medicis-consult.com. Va asteptam.

Pai, intrebati cum se intampla cu echiparea cabinetului si sa aveti bafta!



3 commentaires:

  1. Buna,numele meu este Florina si sunt medic.In primul rand as vrea sa te felicit pentru realizarea acestui blog, foarte util din multe puncte de vedere.Am dat de el din intamplare, cautand informatii despre viata de medic in Franta si recunosc ca ti-am citit aproape toate postarile.Nu mi-am imaginat cat de escroci pot fi unii dintre cei cu firmele de recrutare, dar pentru a nu stiu cata oara "realitatea bate filmul".In fine, eu si sotul meu, tot medic, ne-am hotarat sa ne mutam definitiv in Franta.Am rugamintea, in masura timpului tau disponibil, sa-ti pot cere niste sfaturi personale in vederea acestui lucru, mai ales ca si noi am fost contactati de anumite firme de recrutare.Adresa mea de mail este : drflorinafeher@gmail.com, daca poti sa-mi lasi o adresa sa te contactez, si sa fiu mai explicita.Multumesc anticipat.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @Anonim: Adresa mea de e-mail este maria_medical2@yahoo.com

      Supprimer
  2. Am luat legatura cu firma respectiva. Nu-i chiar atat de roza treaba cu acest cabinet. Trebuie sa-ti cumperi tu aparatura sau sa vii cu ea din Romania. Primaria din localitatea respectiva te poate imprumuta cu bani pentru a-ti procura aparatura. Este destul de riscant sa faci o astfel de investitie cand mergi intr-o tara straina, mai ales ca nu cunosti cum functioneaza sistemul. Nu mai comentam faptul ca, cei care vor sa plece din Romania, n-o fac de bine ce le este in tara si de mult ce castiga.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.