Pages

dimanche, septembre 23, 2012

Licence to Quilt (6)

Ce pot face doua maini dibace, chiar incepatoare, cu doua bucatele de material, o panglica si o masina de cusut dintre cele mai banale, a mea fiind Silvercrest, cum bine stiti deja: o bomboniera adorabila.


Nu-i asa ca e frumoasa? Pe cat e de simpatica aceasta bomboniera, pe atat e de usor de facut. Nu este patchwork in adevaratul sens al cuvantului, chiar daca lucram cu doua bucati de material suprapuse, dar m-am gandit ca ar fi un excelent exercitiu pentru incepatori.
Procesul tehnologic, ca sa zic asa, pas cu pas, in tutorial-ul de mai jos realizat de Debbie Shore, un fel de Martha Stewart a englezilor.



Fata de proiectul ei, eu am adus 3 mici modificari: cele doua patrate de material le-am taiat mai mari, cu latura de 31 de cm, am pus nasturi din lemn (sunt preferatii mei) si am fixat faldurile de la interior cu lipici de textile, astfel incat sa nu jeneze. In lipsa lipiciului adaptat, puteti sa fixati cu cateva cusaturi discrete, pe ici pe colo, si este la fel de bine.Bineinteles, puteti sa dati orice utilitate doriti acestui bol, mie mi s-a parut a fi ideal pentru bomboane in acest moment.
Daca realizati si voi acest proiect, nu ezitati sa-mi trimiteti poza pe e-mail (maria_medical2@yahoo.com) ca sa aratam si celorlalti creatia voastra.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.