Pages

mercredi, janvier 16, 2013

Am castigat procesul! - UPDATE

In completare la postarea de ieri: acum cateva minute avocatul meu mi-a confirmat ca pot publica tot ce vreau in legatura cu acest proces, inclusiv hotararea judecatoreasca. Daca sunteti curiosi sa vedeti cum arata, am scanat cele patru pagini si vi le pun la dispozitie. Nu mai am nimic de adaugat.

2 commentaires:

  1. Buna ziua, dna Mihai!

    Nu am gasit o alta modalitate de intra in legatura cu dvs, de aceea va abordez prin intermediul acestui comentariu.

    In primul rand, felicitari pentru informatiile utile pe care le-ati impartasit romanilor interesati.

    In al doilea, dorim sa realizam o colaboare cu dvs. Va scriu in numele Retelei Profesionistilor Romani din Strainatate (RPRS), o initiativa socio-profesionala noua care isi propune realizarea unei punti de legatura intre profesionistii romani din diaspora.
    Practic, dorim sa ii ajutam pe romanii de peste hotare prin publicarea unor informatii utile despre posibilitatile de reintegrare pe piata muncii din strainatate sau la intoarcerea in tara.

    De asemenea, dorim sa realizam un interviu cu dvs pentru a promova modelul, valorile si munca dvs in strainatate si in Romania.

    Va rugam sa ne lasati o adresa de email pentru a discuta despre posibilitatea unei colaborari de viitor intre dvs. si initiativa noastra.

    Cu cele mai bune ganduri,

    Daniel Popescu
    Coordonator RPRS

    w: www.rprs.org.uk
    e: contact@rprs.org.uk

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @Daniel Popescu: Daca pot fi de ajutor, cu mare placere. Adresa mea de e-mail este maria_medical2@yahoo.com
      Pe curand!

      Supprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.