Pages

mardi, janvier 15, 2013

Am castigat procesul!

Daca va mai amintiti, in luna iunie va anuntam ca geniul de la Pareid, pe numele lui Sylvain BLONDIN, marele expert in recrutari (sper ca simtiti ironia) ma dadea in judecata din cauza tupeului nemarginit pe care l-am avut de a crea acest blog, afirmand ca i-as fi distrus viata si afacerea, precum si viitorul profesional. Ceea ce afirma el atunci, in delirul lui, nu mai reiau, cei care au chef sa cunoasca toate detaliile (câh!) pot reveni la postarea cu pricina. Si, de altfel, nici nu vreau sa incarc blogul la nesfarsit cu emanatiile CEFC. 
Sylvain BLONDIN, CEFC Pareid, foto apartinand wat.tv
Grosso modo, spunea ca din cauza Crengii, afacerea lui de recrutare nemaivazuta se duce de rapa, talentul lui de neegalat se pierde pe apa Sâmbetei, nici nevasta nu-l mai iubeste, nici copiii nu mai vor sa mearga la scoala, vecinii nu il mai respecta, cartea nu i se mai tipareste, iarba nu mai creste, etc., etc. Ma acuza de calomnie si cerea perchezitie, nici mai mult nici mai putin, la domiciliul meu, de parca as fi traficant de droguri sau terorist! De altfel, mai zicea el ca as avea o retea mafiota (!) cu care recrutez prostituate si... medici. Frumos, nu? Sa radem, e momentul.
Si ma mai acuza el de ironie. Asta m-a amuzat cel mai mult. Ca sa isi sustina cauza, a pus la dosar o tona de hartii, cu sau fara legatura cu procesul, printre care o multime de pagini imprimate de pe blog, dar - atentie! - in limba româna. Bineinteles, judecatorul nu stie româneste, dar parca mai conteaza, sa invete dom'le! Sa râdem din nou. (Nenea, puteai sa traduci macar din respect pentru instanta, dar inteleg ca te-ar fi costat mult prea mult aventura asta). Si tot in sustinere, mai dadea el in scris ca eu as fi un infractor cunoscut in Romania, cu cazier judiciar si tot ce trebuie, si ca am avut si sanctiuni disciplinare de la Colegiul Medicilor, acestea fiind motivele pentru care eu nu am profesat medicina in Romania. In concluzie, cerea interventia URGENTA, dar urgenta a Justitiei ca sa ii repare viata. 
Bun! Ce s-a intamplat de atunci pana acum? Pai, in ordinea numerelor de pe tricou: actiunea lui urgenta s-a concretizat in nenumarate amanari solicitate de avocatul lui pana cand judecatorul i-a pus "stop" si a fixat un termen definitiv pe 11 decembrie 2012; ciuciu probe in afara de declaratiile lui; ciuciu martori, in afara unei tentative jalnice soldata cu esec total, de a introduce trei martori mincinosi sub nasul judecatorului. De partea mea: depus la dosar cazier judiciar gol, vid si virgin (multumesc prietenilor de la Constanta care mi l-au scos, tradus, trimis in timp record), adeverinta de la Colegiul Medicilor din Constanta cum ca nu am avut nicio treaba cu ei niciodata (multumesc din nou pentru promptitudine), declaratii de la toti medicii care au trecut prin mâna familiei Blondin, declaratii perfect legale fiind colectate de Politia de Frontiera din Metz cu ocazia altei anchete, Circulara Ordinului National al Medicilor care il da cu capul de toti peretii (document pe care il cunoasteti deja din articolele anterioare), un proces verbal de ancheta cu privire la stilul "smuls" de recrutare al CEFC, stabilit in alt dosar, articolele de presa care relateaza condamnarea lui pentru escrocherie la Tribunalul Briey, copii dupa cartea de munca din Romania unde mi se vede parcursul profesional intrucat musiu afirma la proces ca n-as fi fost jurnalist never ever  si jamais de la vie. Intr-un cuvant, i-am demontat fiecare cuvant cu documente.
Cum ziceam, termen final 11 decembrie 2012, data la care avocatul lui trebuia sa ii sustina cauza, sa nu uitam, urgenta. Pledoaria, care va sa zica. Cand colo, ce sa vezi? Ciuciu avocat, l-a lasat balta! A trimis o hartie si nu s-a mai prezentat. Cred ca a fost lucid, respectele mele pentru asta. Avocatul meu a pledat, procesul a ramas in pronuntare pentru 8 ianuarie 2013. Asa se face ca azi Posta mi-a adus plicul care ma anunta ca am castigat detasat, lucru care mi se pare logic intre noi fie vorba.
Si ce zice judecatorul? Pai, ca toate hartiile depuse de el nu au niciun interes in cauza mai ales ca cea mai mare parte dintre ele sunt imposibil de citit (ha!), ca acuzatia de calomnie nu poate fi formulata impotriva mea intrucat ceea ce am difuzat pe internet nu se constituie nici macar in injurii, ca inainte de orice musiu nu are niciun drept sa actioneze in numele CEFC deoarece nu el este administratorul firmei (asta era elementar, draga Watson!), ca instanta a constatat ca faptele relatate de mine pe internet referitor la persoana lui si reclamate de musiu sunt REALE (i-auzi-o p'asta, nenea!) intrucat - scrie judecatorul - Sylvain Blondin a fost intr-adevar condamnat pentru escrocherie in prima instanta la Briey, iar Ordinul Medicilor recomanda public sa se evite orice contact cu el, ca nu are de cat sa se adreseze, daca insista, altui Tribunal si ca, pana una-alta, sa plateasca cheltuielile de judecata. Fara apel, fara recurs, ciao!
Frumos, nu? As fi vrut sa fiu o musca sa-l vad cand a primit hotararea judecatoreasca! Dar cred ca pot sa ma amuz si fara sa-l vad si, inca, mult mai bine. Mai departe, sa se prezinte la ce Tribunal vrea daca are chef sa plateasca cheltuieli de judecata peste tot, poate chestia asta il distreaza si nu o sa ma pun eu in calea fericirii lui. Insa nu prea vad unde sa se mai duca: jandarmeria l-a trimis la plimbare de vreo 3 ori deja, procurorul i-a respins plangerea in penal deja, la Tribunal doar ce a pierdut, sincer, trebuie sa caute altceva, insa trebuie sa tina cont ca hotararea de azi este inca o proba de partea mea.
Deci, in noile conditii, il inteleg sa isi faca griji pentru "viitorul lui profesional", insa asta imi aminteste o replica dintr-un film de Tarantino. Permiteti-mi va rog sa ma transpun, o secunda, in personajul meu preferat, Beatrix Kiddo, si sa-i zic: " Bitch! you don't have a future!"

P.S. Nenea, acest articol este un pamflet. Inspirat din fapte reale. 

8 commentaires:

  1. Ma bucur ca pana la urma ti s-a facut dreptate.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @romania inedit: Multumesc, era momentul sa se intample!

      Supprimer
  2. NE BUCURAM NESPUNS! FELICITARI INCA O DATA LILIANA!!! cu mult drag, dri

    RépondreSupprimer
  3. Va multumesc tuturor, sper ca, in sfarsit, capitolul "Blondin" l-am incheiat definitiv. Ma simt razbunata, mi s-a facut dreptate. Multumesc!

    RépondreSupprimer
  4. Singura sansa ca Romania sa devina o tara normala si civilizata este ca oameni ca dvs. sa se reintoarca in tara numai dupa ce va fi depolulizata. Nu cred ca se va intimpla in viata noastra sau a copiilor copiilor nostrii, deci trebuie sa ne traim si sa ne bucuram de linistea tarii de adoptie!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @Anonim: Am fost in tara, am exprimat mereu aceleasi opinii si am avut mereu aceeasi atitudine ca acum. Lucrul acesta mi-a atras, insa, numai suturi in fund, eram tratata si dispretuita fiindca nu eram pitzipoanca. Mi s-a si spus direct la un moment dat ca nu as fi "trendy". Asa ca i-am lasat pe ei sa fie "trendy" cu manelele lor cu tot si am ales o tara civilizata unde sunt respectata si apreciata si de unde nu am de gand sa plec. In doua cuvinte: aveti dreptate!

      Supprimer
  5. felicitari, imi place ff mult felul in care ai trat problema. extraordinar.
    eu sunt dentist si am sa revin pe acest blog.
    pareti un om minunat.
    numai bine.

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.