Pages

samedi, novembre 30, 2013

Medic roman in Franta (60)

Ne intoarcem la Sable d'Olonne unde, daca va amintiti, cautam un oftalmolog, acum cateva luni. Oftalmologul a fost gasit, deci prima operatiune s-a finalizat cu succes: Madalina (pe care nu o cunosc), a aplicat pentru postul respectiv, a ajuns deja in Franta unde este in curs de adaptare si va inaugura propriul cabinet pe 6 ianuarie. Ma bucur pentru ea, ii doresc sa ii mearga bine si ma bucur si pentru amicul meu, Dr. Bouche, pentru ca a gasit ceea ce cauta.
Astazi, la Sable d'Olonne este nevoie urgenta de un dermatolog femeie pentru o clinica privata de medicina estetica. Anuntul, semnat Dr. Thierry Van HEMELRYCK, este scurt, dar elocvent, vi-l supun atentiei:



Je souhaiterais recruter une dermatologue pour les activités qui restent à développer dans ma clinique : laser et traitements anti-cellulite, chirurgie dermatologique bénigne et carcinologique, implants capillaires.
La démographie en dermato (1 an d’attente pour les RV) et l’absence de dermatologue pratiquant ces interventions esthétiques laisse à penser que le potentiel est énorme sur la Vendée.
L’intégration se ferait au sein d’une société d’exercice libéral avec rétrocession au praticien de l’ordre de 20 à 30% laissant espérer un salaire de 5000€  minimum.

Vous pouvez voir ma clinique d’esthétique sur Facebook sur la page « LA Clinique Esthétique » sur 400 m2 avec un bloc opératoire, un spa et une équipe pluridisciplinaire à voir sur www.la-clinique-esthetique.com, nous venons d’intégrer en sus 2 psychologues cliniciennes. A voir aussi le site www.dr-vanhemelryck.com
J’opère également sur 2 cliniques au Sables d’Olonne (Clinique Porte Océane) et à la Roche sur Yon (Clinique Saint Charles). Vous pouvez être amené à travailler sur d’autres sites en collaboration avec moi.

Candidaturile sunt de trimis la adresa de mail: dr.thierryvh@gmail.com 

3 commentaires:

  1. Buna Liliana
    lucrez non stop in Franta din 1 iulie 2007 , acum lucrez intr un mic spital de Geriatire in Loiret, dar doresc sa lucrez pe cont propiu,munca in geriatrie incepe sama deprime .In Romania eram medic primar interne ( specialitate recunoscuta de Ordin )si in Franta am facut o capacitate de doi ani de gériatrie la Reims .Linga oraselul in care lucrez(Briare) exista un sat Ouzouer sur Trezee cam 1200 de locuitori - predominent batrini -unde medicul ( care e din sat) iese la pensie in martie 2014.Acest medic are f multi pacienti ( deoarece e o zona saraca in medici si medicul deserevste si alte satuce din jur( vecine cu Ouzouer sur Trezee)Crezi ca la o asemenea densitate voi avea o adresabilitate aprope cit a a cestui dr?? (el avea cam 35 -40 pacienti pe zi ).Poate ar trebui sa mainstalez in oras (Briare care are cam 5000 de locuitori )dar in Briare sunt deja doi medici de familie( care se pling ca sunt debordés) Am o prietena in acest sat(Ouzouer sur trezee) care ma atrage f mult sa vin spunindu mi ca voi fi primita cu" bratele deschise"(Loiret ul e o regiune desertica in medici e drept)Eu stapinesc bine franceza , si sistemul medical francez dar e drept ca pediatrie nu am facut de vreo 30 de ani ori ca medic de familie trebuie sa vad si copii , asta imi da emotii dar cred ca exista posibilitea cumva sa faci o "mise au point une" mise à jour"ceva,un stagiu in spital inainte de a incepe .Am un rdv pe 13 februarie 2014 laOrdin , o sa vad ce sfaturi imi dau ei dar as avea si nevoie de sfatul tau, tu lucrezi deja ca medic de famiie si imi seama dau ca stii multe in domeniu, sfatul tau e pretios.Iti multumesc anticipat ptr raspuns! poti sa mi scrii pe mail : petrescu_georgeta@yahoo.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @Georgeta: Oriunde ai 35-40 de pacienti pe zi, e OK. Insa, verifica, cere contabilitatea medicului inainte sa preiei cabinetul ca sa te asiguri ca e adevarat. Ai acest drept, sa vezi contabilitatea.
      Cat despre pediatrie, in cazul meu a fost stagiu obligatoriu si mi-a prins bine. Insa, cred ca daca la spitalul la care lucrezi ceri ajutor in sectia de pediatrie, sa te lase sa asisti la vizita sau/si la consultatii vreo 2 saptamani, o sa vezi, iti reamintesti tot. Multa bafta!

      Supprimer
  2. ok ,merci beaucoup, aici e un spital de geriatrie dar in orasul vecin e un spital general cu chirurgie cu pediatrie si voi cere ajutorul Ordinului sa mi faciliteze un stagiu non payant in pediatrie acolo , inainte de a ma instala ! apoi tu dai f multe detalii pretioase iti multumes f mult, am dat de blogul tau din intimplare, dar mi a devenit "priten" caci pe de o parte vorbesti despre lucruri traite pe de alta parte f pertinente !! multumesc f mult ptr raspuns si incurajare !! voi reveni spre tine de cite ori voi avea nevoie de sfaturi! in Franta nu reusesc sa mi fac "prieteni" , probabil ca De fapt "nu ma integrez"cum zic ei , ptr mine ramin tot un soi de "muncitor romin in Franata" .Eu cunosc cazul unei doctorite romance din alt sat care nu avea pacienti din cauza colegului francez care iese la pensie dar i care nu o suporta!! s a mutat la 80 km si deja colga noastra nu mai are timp d sa respire , are 40 de pacienti pe zi !!
    deci reactiasi primirea medicului "care pleaca " conteaza , el poate sa sti dea" un coup de pouce" sau sa te infunde oricit de bun ai fi !! eu inca nu m am dus delok la acest dr care pleaca de frica sa nu aiba vreo reactie impotriva mea,! dar iti multumesc f mult ptr sfaturi !! numai bine !!

    RépondreSupprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.