Pages

mercredi, décembre 17, 2014

Licence to Quilt (8)

De cand nu v-am mai aratat ce vraj a mai facut masinuta de cusut! Uite, una terminata azi: vechiul meu jean, rupt la craci ca naiba ( da, si eu rup blugi...) transformati intr-o geanta de vara si cred ca nu numai de vara:



Tot ce va trebuie in afara de masina de cusut, sunt: o pereche de blugi care nu va mai intereseaza dintr-un motiv sau altul si o bucata de material care sa se potriveasca un pic cu albastrul pantalonului. Eu am adaugat si o funda din material uni. Tutorialul vine mai jos, super simplu, si un copil poate sa faca daca isi pune mintea (chiar daca sunetul nu e teribil, la un moment dat, in partea a doua, dar imaginile sunt deajuns). Veti vedea ca doamna care explica a folosit o camasa pentru captuseala, eu nu aveam nicio camasa de sacrificat, ci o bucata de stofa de patchwork ramasa dupe ce am cusut niste prosoape de baie. In fine, cred ca merge super bine si cu raiati (o sa incerc, am o pereche abandonata prin casa) si cu orice alt pantalon de stofa. Pe langa faptul ca e original si unic, acest proiect este economic si permite refolosirea cu chic a unor haine pe care nu le mai purtati. Original cu zero lei investitie, spor la reciclare doamnelor!


3 commentaires:

  1. Draga Liliana,
    De sarbatori, un gand special pentru un om special : sa-ti aduca Mosul cadouri multe, pe masura cadourilor pe care le faci tu mereu colegilor tai !
    "Sarbatori fericite" intregii familii, va imbratisam cu drag,
    Vasile si Felicia

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Multumesc, Vasile, multumesc Felicia, Craciun fericit, un An Nou care sa va indeplineasca toate dorintele, sanatate voua si familiei!
      Va imbratisez cu drag, La Multi Ani!

      Supprimer

Comentariile nu apar automat, sunt moderate. NU RASPUND LA COMENTARII CARE CONTIN INTREBARI/SITUATII LA CARE S-A RASPUNS/EXPLICAT DEJA PE BLOG.